Friday, December 11, 2009

Komen Pembaca

Anonymous said...

Mcm best..tp klu company yg nak buat insurans ni kene ada lesen dgn bank negara n letak deposit berpuluh juta dulu ke?..then komisyen pun patut standard jer dgn co insurans lain???

Anonymous said...

Apa jaminan company bleh bayar coverage yg beratus ribu or berjuta tu kpd client..background company mcm mane?? ...cuma takut ramai yg teraniya nnti..

...Saya menerima komen-komen seperti di atas. Saya tidak dapat menjawab dengan panjang lebar melalui blog saya kerana dikhuatiri akan ada keraguan, tidak jelas atau pun salah faham. Untuk itu saya menjemput sesiapa sahaja boleh mengikuti preview lengkap daripada syarikat yang kami sampaikan saban minggu di kebanyakan tempat. Sila hubungi saya; Syahrulmanan 013-3887678 atau email saya untuk temujanji. Terima kasih.