Friday, December 11, 2009

Ahlan Wa Sahlan Semua Leader dari Seluruh Malaysia

Syahrulmanan

Selamat datang semua leader-leader dari latarbelakang MLM mahupun Insuran ke dalam kumpulan saya...

Saya amat mengalu-alukan kedatangan semua rakan-rakan baru saya ini untuk bersama-sama merebut peluang emas bersama dengan MXM.

Hari ini, semakin ramai di kalangan mereka menyertai kumpulan saya. Alhamdulillah..

AHLAN WA SAHLAN...

Percayalah...tuan/puan telah membuat satu pilihan yang tepat bila menyertai MXM dalam kumpulan saya dan akan bersama-sama memacu kejayaan dengan pendapatan yang cukup lumayan dalam masa yang terdekat ini.

Ayuh, teruskan langkah bergaya anda semua. Jumpa di puncak jaya!

Saya menjemput semua leader-leader hebat di luar sana, baik dari MLM mahupun insuran di seluruh Malaysia untuk menyertai kumpulan saya, seterusnya bergabung tenaga dan usaha untuk merebut pasaran bumiputra khususnya yang berjumlah tidak kurang dari 17,000,000 orang di seluruh negara.

Anda seorang LEADER di kawasan/daerah/negeri masing-masing? Hubungi saya terus supaya kita boleh lakukan kerjasama pintar.

Hubungi saya; Syahrulmanan 013-3887678, email saya; syahrulmanan@gmail.com

Tahniah! MXM hebat!