Saturday, March 12, 2011

Rebut Peluang di MXM

As Salam dan Salam Sejahtera kepada semua ahli-ahli P8G/MXM

Ketika memberikan penerangan di beberapa siri jelajah P8G/MXM kebelakangan ini, saya suka menjemput semua rakan-rakan yang kini menjalankan perniagaan dengan Insurans/Takaful, Unit Trust, Penulis Wasiat, MLM, trading dan sebagainya untuk turut serta sebagai ahli MXM, bermula sebagai pengguna dan seterusnya menjadi 'partner'. Sekurang-kurangnya, masing-masing ada peluang untuk PERCUMA. Selain itu, mereka juga ada peluang untuk menjana pendapatan ke-2 dengan keahlian MXM itu sendiri.

Sebagai contoh, sebagai seorang ejen Insurans/Takaful, selama ini mereka hanya berjumpa 'client' dan 'jual' product yang mereka ada. Tetapi hari ini, dengan adanya MXM, mereka boleh tawarkan satu lagi product 'berlainan' tetapi berkualiti dan ekonomi kepada client masing-masing, seterusnya, mereka juga boleh 'offer' kepada client mereka sebagai 'partner' dengan MXM.

Baru-baru ini juga, ketika saya memberikan penerangan di Johor Bahru, ada beberapa orang Pengurus Ejensi dari syarikat Insurans/Takaful terkemuka amat teruja bila saya katakan mereka boleh menjana pendapatan ke-2 di antara RM500,000 hingga RM1,000,000 setiap tahun, hanya sekadar mewujudkan 10 sahaja 'partner' dengan keahlian MXM. Saya juga katakan bahawa 'partner' itu sudah wujud, sama ada di kalangan ejen-ejen sedia ada mereka sendiri atau juga di kalangan client mereka!

Saya juga menerima satu panggilan dari seorang ahli MXM yang juga seorang Pengurus Ejensi dari sebuah syarikat takaful yang kini aktif di Seremban dan Melaka. Setelah hampir tiga (3) bulan menyertai MXM, akhirnya beliau akur dengan kebaikan dan kehebatan produk MXM dan beliau telah meminta saya untuk memberikan penerangan kepada semua ejen-ejen beliau dalam masa terdekat untuk sama-sama menyertai MXM dan jadikan MXM sebagai pendapatan ke-2 masing-masing. Tahniah!

Kepada semua ahli-ahli P8G/MXM, saya amat berharap dengan seringkas tulisan saya ini dapat memberikan gambaran bahawa MXM semakin diterima di Malaysia, sama ada oleh orang perseorangan mahupun penggiat insurans/takaful, MLM dan sebagainya.

Bagi mereka yang masih belum mendapatkan gambaran sebenar kehebatan bersama MXM, saya amat menyarankan agar anda semua dapat menghubungi saya atau wakil-wakil saya yang kini ada hampir di seluruh negara.

Terima kasih.

Syahrulmanan Kartiman
Melaka
013-3887678