Wednesday, March 10, 2010

Penubuhan Power8Group


Alhamdulillah, hari ini, Rabu, 10/3/2010, secara rasmi Power8Group ditubuhkan untuk membawa satu cara baru bagaimana kumpulan ini secara khusus akan menumpukan plan bayaran tahunan. Dianggotai 8 orang leader hebat yang komited, dedikasi dan bermotivasi tinggi akan menggerakkan plan bayaran tahunan dalam Power8Group ini.

Mereka ialah saya sendiri Syahrulmanan, Saudara Yusri, Saudara Kamarol, Saudara Man, Saudara Zalani, Abg Zul, Saudara Isnawan dan Saudara Azman-Suhaila.

Dengan plan bayaran tahunan dan sistem satu cari lapan, maka, masing-masing akan terus ke SS dan HS dan juga seterusnya akan over riding pendapatan dalam kumpulan masing-masing, maka sasaran pendapatan bulanan dalam masa selewatnya enam bulan ke hadapan ialah RM300,000 seorang setiap bulan.

Plan ini akan disusuli dengan iklan-iklan di akhbar-akhbar secara berperingkat-peringkat dan Power8group akan menjadi tunggak kepada kumpulan besar ini dari segi perancangan, idea, penerangan, plan dan juga perundingan sumber modal permulaan kepada semua peserta yang terlibat.

Syabas Power8Group! Jumpa anda di puncak kejayaan!